Ilyen esetben mit lehet tenni? Vissza fog még egyszer jönni a futár? Várjak még a csomagra?
Rendeltem hosszú hétvége előtt egy csomagot. Küldtek egy emailt tegnap, hogy 14:00-16:00 között fogják szállítani.
Én 2kor már itthon voltam, előtte kb negyed órával csak átszaladtam a boltba de a telefonomat nem vittem magammal.
Mikor haza értem látom hogy hívtak. Még háromnegyed 2kor kb. Nem hívtam vissza, nem is gondoltam hogy a futár lehetett az. 2 órától 4 óráig direkt figyeltem a futárt de nem jött, valószínűleg akkor 2 előtt jöhetett.
Délután kaptam is egy emalit hogy 2000 forintot rászámolnak a fizetendő összegre mert nem tartózkodtam a megadott időben otthon.
Ma jött volna megint.
Az adott időben szintén otthon tartózkodtam.
Láttam, hogy egy futáros autó megáll a szembe szomszédunktól kicsivel arrébb de ki se szállt se semmi. Mikor ezt nézem fentről az ablakból meghallom hogy lent csörög a telefonom, de mire leértem már lerakta.
Ki akartam menni a pénzel az ajtóba, de mire kiértem el is ment a szembe szomszéd elől.
A házunk előtt meg sem állt.
Nekem ez érdekes mert eddig mindig ha nem is vettem fel a telefont ide ért a ház elé, dudált és kiment a csomagért valaki.
Vagy ha nem voltunk itthon akkor vissza jött pl egy órával később és át tudtuk venni.
Vajon vissza fogja hozni a csomagot holnap + 2000 forintért vagy több próbálkozás nem lesz?
Ki volt a hibás? Mit lehet tenni ilyen esetben?
Nem a rendelt dolog érdekes itt most mert megvehettem volna egy boltban is és ha úgy alakul meg is fogom, hanem inkább ez a hozzá állás
"Ki volt a hibás?"
Te voltál. A telefon azért MOBIL, hogy magaddal vidd, főleg ha hívást vársz.
"Nem hívtam vissza, nem is gondoltam hogy a futár lehetett"
Taps-taps.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!