Ha EMAG-tól rendelek TV készüléket és mondjuk meghibásodik tehát a garanciát szeretném érvényesíteni akkor elég utána nekem egy közvetlen szervízt megkeresni?
Figyelt kérdés
Úgy értem nem kell az EMAG szolgálattal játszadozni, hanem ha közvetlen szerviznek jelentem be úgyis jó?2018. jún. 19. 11:14
1/2 A kérdező kommentje:
Persze érvényes garancialevél és számla birtokában
2018. jún. 19. 11:45
2/2 anonim válasza:
Tudtommal igen.
Kétféle módszer létezik. Az egyik, amikor elküldöd a forgalmazónak a hibás terméket - esetünkben EMAG -, aztán majd valamikor ők küldik tovább a márkaszervíznek. A javítást/cserét követően a visszaküldés is ugyan így zajlik - ez a lassabb lefolyású megoldás.
A másik lehetőség pedig az, hogy Te magad keresed fel a márkaszervízt, küldöd el nekik közvetlenül a hibás terméket. Itt a javítás/csere átfutási ideje jelentősen lerövidülhet, hiszen a forgalmazó céget megkerülve folyik a garanciális ügyintézés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!