Azt mondják ne vegyem át a futártól a rendelt terméket, lehet belőle mégis bajom? Gruppis rendelés volt.
A Gruppiról rendeltem péntek délután egy terméket, s sajnos csak utána olvastam át az oldalról szóló rengeteg rossz véleményt. Elbizonytalanodtam és hétfőn délelőtt írtam nekik, hogy lemondjam a rendelést. A válasz szerint lemondani nem lehet mert a rendszer ezt nem teszi lehetővé, s a Partner Cégnél is "elképzelhető" hogy már nem lehet.
Azt írják, egyszerűen ne vegyem át és nem lesz ennek következménye. Hihetek nekik?
("Kérjük utasítsa vissza a csomag futártól való átvételét, amennyiben átvenné azt kérem jelezze felénk.
További teendője nincs, következménnyel nem jár, kérem csak ne vegye át a terméket.")
Még sosem volt olyan hogy valamit rendeltem és nem vettem át. Szerintem én időben próbáltam lemondani.
Volt valakinek már hasonló és lett belőle gond?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Távollévők közötti szerződés esetén 14 nap elállási jog illet meg, s nem kell indokolni sem.
Bár kicsit el van dugva, de a vásárlási feltételekben korrektül le van írva ez is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!