XLO webáruház, rendelés? Tapasztalatok?
Márc.31-én rendeltem tőlük. Ez hétvége volt, utána jött a Húsvét.
Szállításra 1-2 napot írnak. DPD futárral kértem.
Kedden biztos megkaptak, talán szerdán hozhatta volna, esetleg csütörtökön... de nem, és ma sem, pénteken van.
A rendelés után visszaigazolást kaptam, ami egy automatikus üzenet, azt írták a továbbiakkal tájékoztatnak, de nem kaptam semmit azóta.
Fel akartam hívni az ügyfélszolgálatot, de nem veszik fel. Nem vagyok regisztrálva az oldalon.
Most akkor meg fogom kapni a rendelt terméket, vagy nem? Meddig várjak? Sürgős lenne, akkor rendelnék máshonnan,de nem tudom mi van. Után véttel rendeltem, nem akarok kétszer fizetni
Jobban jársz, ha emailt írsz. Ha nem válaszolnak ott se, akkor hagyd a fenébe, de szerintem fognak.
Csak most péntek délután már megint rossz időpont, mert ki tudja, hogy foglalkoznak-e az emailekkel hétvégén...
Igaz tapasztalatom nincs velük, de amelyik webshop ilyen kamu akciókat hirdet, azt messziről elkerülöm, szerintem undorító dolog.
Köszönöm a válaszokat!
Erre nem is gondoltam, azért igazán visszajelezhetnének valamit.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!