Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Az Amazon február 7-e óta nem...

Az Amazon február 7-e óta nem küldi, amit megrendeltem. Email címét nem találom. Tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés
A terméket /tea/ kifizettem.
2018. ápr. 1. 07:43
 1/2 anonim ***** válasza:
A megrendelést visszaigazoló emailban benne van, hogy hová tudsz fordulni reklamáció esetén.
2018. ápr. 1. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Az amazon.com imélcímét nemtalálod?

Vagy nem tudsz belelépni, s lekérdezni mit vettél?


VETTÉL egyáltalán valamit?

2018. ápr. 1. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!