A joom.com-ról rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló emailt, hogy lehet ez?
Figyelt kérdés
2018. febr. 15. 12:38
1/2 anonim válasza:
Én azt javasolnám, hogy írj az ügyfélszolgálatuknak. Lehet, hogy valami bug. :)
2/2 anonim válasza:
Spam mappába tette.
Gondolom gmail fiókod van. Mindenki a spam mappába tesz aki nem magán személy és nincs velük leszerződve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!