Miért van az hogy a kissebb kiszerelésű üditő majdnem ugyanolyan árban van, mint a nagy?
Figyelt kérdés
2018. jan. 19. 21:36
1/3 anonim válasza:
Nem érné meg féláron vagy olcsóbban adni. Van aki csak a praktikussága miatt veszi meg
2/3 anonim válasza:
csomagoló anyag, csomagolás, szállítás majdnem ugyanannyi - a kis lónyál benne a legkisebb költség..
3/3 anonim válasza:
Ha arányos áron adnák őket:
Akkor a rendszeres vásárló, aki gyakran issza ezeket az üdítőket, és mindig a nagyot vásárolja, ugyanúgy a nagyot venni még, mert minek vegye a kicsit?
Aki rendszeres vásárló, és mindig a kicsit veszi meg, mert praktikusság vagy ilyen-olyan okok miatt -, akkor se venné a nagyot, mert ha eddig nem érdekelte, hogy drágábban veszi a kicsit, akkor most miért venne nagyot, amikor ugyanolyan liter/ft árban vannak?
Az utazó, aki nem tud 2 literes üveggel mászkálni, úgyis megveszi a kicsit, ha nagyon muszáj, ha arányos áron lennének, akkor is a kicsit venné.
Az árazás meg amúgy is jóval drágább, mint az elkészítési költség meg a szállítás, meg ilyenek.
Úgyhogy csak szimpla marketing trükk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!