Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Eshop-tól rendeltem egy...

Horváthné Erdélyi Tí kérdése:

Eshop-tól rendeltem egy pulóvert szeptember elején, amire utaltam is az árát szeptember 15-én. Azóta eltelt lassan négy hónap és sem a pulcsi sem az ára nem érkezett meg! Azóta több e-mailt is írtam. Járt már Így valaki?

Figyelt kérdés
Csonka Eszter egyszer válaszolt annyit,hogy november 23-án tud a problémámmal foglalkozni.Január van!!!Mit tehetek?Hova fordulhatok?

2018. jan. 4. 13:53
 1/2 anonim ***** válasza:

Hanyadikán írtál először? Mikor írtál utoljára? Válaszoltak rá?


Ez van az oldalon: Meg nem érkezett termékekkel kapcsolatban csak és kizárólag utalástól számított 90!!! NAPIG tudunk reklamációt elfogadni amennyiben lejárt a 60 napos szállítási idő 30 napon belül tudja jelezni a reklamációt!

2018. jan. 4. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Írd meg nekik, hogy ha nem foglalkoznak az ügyeddel és nem oldják meg záros határidőn belül, akkor a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez és a békéltető testülethez fogsz fordulni.

Ez szokott hatni :)

2018. jan. 4. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!