Ha szóban rosszul tájékoztatnak, de az ÁSZF-ben benne van, akkor mi a mérvadó?
Figyelt kérdés
(a témát lehet nem találtam el, előre is bocsi)
Szóval, ha az ügyintéző élőben félretájékoztatott (amiről van hangfelvételük is) egy szolgáltatás díjával kapcsolatban, de az általános szerződési feltételük leírja, akkor van bármi alapom panaszkodni?
2017. dec. 12. 22:27
1/2 A kérdező kommentje:
kicsit bővebben: ma ügyet intéztem az egyik tv/internet/telefon csomagokat árusító szolgáltatónál, ahol is eddigi mediaboxomat mediacardra cseréltem. Előzetesen érdeklődtem ennek díjáról, azt mondták, hogy ingyenes. Ma viszont meglepetten tapasztaltam, hogy felszámítottak ~2500 forintnyi adminisztrációs díjat (gyakorlatilag egy fél hónap előfizetést), pedig az eszközöket én kötöttem ki, én vittem be és üzemeltem vissza az újat..
Ászfben megtaláltam a tételt, de élőben erről félretájékoztattak.
2017. dec. 12. 22:31
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!