Mire kell odafigyelni a huzaldob cseréjénél?
Ha elnézegetsz amcsi videókat, akkor könnyű dolgod van:
Dióhéjban egyébként annyi, hogy áramátadót érdemes kikapni (főleg ha cseréled az eltérő huzalátmérő miatt azt is, háhá), a munkakábel csatlakozóját is érdemes levenni, persze csak miután fogóval kihúztad a huzalt (persze görgők szét és fogóval elvágod). Az új dobot felrakod úgy, hogy egyenesen (törés nélkül) tudjon letekeredni a görgők közé, tehát nem fordítva. Ha a másik oldalon van rögzítve a huzalvég, akkor felrakás előtt átteszed ugyanúgy sok tekeréssel a kézre álló oldalra (ami felőled lesz, ahogy beteszed). Felrakás után teljes figyelemmel leszeded a huzalvéget a dobról és kihúzol valamennyit, és levágod a girbegurba részt, természetesen a dob felől fogod a huzalt, kicsit mindig feszesen (de legalábbis nem lazára hagyva). Mehet a helyére, ahogy pár centire kinn van, görgők össze, kábel ésszel fel (nyilván a huzalt te magad illeszted a helyére, ha nem látod, akkor engedsz kicsit a huzalkiengedő gombbal, ami gyakran gépházon belül van, de típusonként eltérő a helye). Végigengeded rajta, amint pár centire kinn van, visszarakod az áramátadót és a gázterelőt, ellenőrzöd, hogy a görgőnyomás jó-e (másik kérdés, nem térünk itt ki rá) és hogy a dob jól fékeződik-e (nem visz rajta semmit a lendület) és nem jobban a szükségesnél (tehát ha engedsz a fékerőből, már túlpörög leálláskor). Gép oldala vissza, aztán pajzs le, ne lássák a könnyeket! :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!