Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Aliexpress- shipment cancelled...

Aliexpress- shipment cancelled by seller, azonban allitja, hogy elkuldte. Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Kerjem vissza a penzem, vagy varjak a hatarido lejartaig?
2017. szept. 14. 09:17
 1/4 anonim ***** válasza:

Várd meg a 60 napot és utána nyomj a despute gombra.


De addig is elküldheted a képmentést a sellernek, hogy ezt látod.

2017. szept. 14. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.



Azt írja, hogy még a Purchase Protection deadine, vagyis a vásárlást védő határidő ELŐTT nyomj az open dispute-ra, különben automatikusan lezártnak tekinti a vásárlást.


Szóval nézd meg mi a BP határidő és még előtte nyiss vitát.

2017. szept. 14. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Azt meghosszabbitotta, anelkul, hogy kertem volna, igy a hatarido oktober 26...
2017. szept. 14. 09:40
 4/4 anonim ***** válasza:

Mikor rendeltél? Mikor írta, hogy shipped, azaz elindult a csomagodat, feladta.

Ezekről mind kapsz e-mailt.


Alapból 60 napig várnak. Olyan 24-48napot ír Hungary-ra.


Nem tusom miért írta hogy cancelled, ilyet max akkor kéne írjon, hogy ha az eladó nem tudja teljesíteni a rendelésed.


Na de ha az eladó feladata, akkor érthetetlen.


Várd meg a 60 napot és utána kérj refundot.

2017. szept. 14. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!