Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Más is "szenved" a jófogásos...

Más is "szenved" a jófogásos vevőkkel?

Figyelt kérdés

Azt hittem mi sem egyszerűbb, mint a megunt, sohasem használt, kaptam de nem tetszik, feleslegessé vált holmikat potom összegekért felrakni a jófogásra, majd a vevőnek feladni a postán vagy egy csomagautomatába és bye bye.


DE! A 10-ből maximum 1 azaz egyetlen egy vevő a problémamentes, mert mindig mindenkinek van valami nyűgje.


Pl.: full egyszerű vadi új, kőkemény 2000 forintos dolog, és feltesz róla 600 kérdést. Termékinformációs kérdést. Magán személy vagyok, nem vállalkozó.Van e garancia, cserélek e, engedek e az árból stb. mire két hét levelezés után nagy nehezen hajlandó kifizetni a 2000ft-ot én meg feladom a postán, végül közli, hogy volt egy kis kavarodás, mert neki nem ez a neve amit megadott....... WTF??? hát nekem kéne tudni az ő nevét? Amikor kértem az adatokat, a nevét nem adta meg, én arra címezte, amit kiírt az adatlapja.


A másik a mérhetetlen pofátlanság.

Én postai úton elég rugalmas vagyok, feladom csomagként, postán maradó csomagként, mpl és foxpost automatába, utánvéttel is, illetve érte is lehet jönni személyesen ha az illető a közelben lakik, vagy a környéken még elviszem.


Itt is szinte új dologról volt szó, az eredeti ár negyedéért. Hív a páciens, mire elmondom hol van a dolog (nagyobb, nehezebb postázni). Közli jó, akkor érte jön este. Eltűnik nem ír nem hív, majd megírja másnap, hogy vigyem már el neki ide meg oda. Megmondtam, hogy nem, itt lehet átvenni kész passz. Erre: jó de és itt?

NEM xD olyan helyre kellett volna neki elvinni ahová a benzin többe került volna mint a 4000Ft-os holmi :D


Mások lealkudnak félár alá, majd még álljam a postát is.


Más ír, hogy kettőre itt lesz az irodámban, én loholok be egyre, de közben kaptam egy hívást, mennem kellett tovább, hívom őt, hogy a szomszéd irodában átveheti: hát ő már itt volt délben, de nem volt itt senki, úgyhogy elment, és nem is tudja mikor jön erre legközelebb.



Veletek is előfordulnak hasonlók? Tényleg ennyire bonyolult a vevők 90%-a? Tényleg garasoskodni kell 2000ft-on és ennyire átgondolni annak a megvételét az információk alapján?


Én is szoktam vásárolni, de sohasem akadékoskodom. Meg van még? Ha igen, akkor megírom a címem, elkérem a számlaszámot, utalok, ő küldi kész passz. Miért nem mehet ez ennyire egyszerűen?


Amúgy igen, ha nem tetszik hagyjam abba, tudom. És már rajta is vagyok, de ahhoz bele kellett esni pár ilyenbe, hogy rájöjjek, hogy te jó ég ez mennyire gáz.



2017. júl. 13. 13:35
 1/2 anonim ***** válasza:

Szia! Tudom, nem vígasztal, de webáruházban sincs ez másképpen.

Az arány sokkal jobb, de nagyon durva esetekkel találkozunk.

Pl. fele áron adunk terméket reklámcéllal, s kéri a törzsvásárlói kedvezményt is.

Méretes terméket úgy vásárol, hogy ötször visszaküldi, s vinnyog a postaköltség miatt.

Van boltunk is. Záróra után fél órával bejön, s ráhúz nekünk még egy órát, mert nehéz dönteni.

2017. júl. 13. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Hogy garasoskodik, abban nem látok semmi kivetnivalót, akinek mindegy a pénz, az megveszi boltban teljes áron. Ha le akarja alkudni, az is oké: ha adod, adod, ha nem adod, nem adod, egy alkuba nem lehet belehalni.

De ha nem korrekt a vevő, az már bizony probléma.

Én éppen ezért csak előre utalást követően küldök el bármit is. Elküldi a pénzt, onnantól már az ő gondja, hogy jó címet adott-e meg, meg hogy hogyan tudja átvenni. Én mindig nagyon korrektül járok el, legjobb tudásom szerint végzek mindent, csomagolást, feladást, ismertetőt szükség esetén, aztán ha hülye a kedves vevő, az az ő baja.


Vásárlásnál én is szoktam néha alkudni, ha az ár olyan határeset, meg rákérdezek dolgokra, amik értékbefolyásoló tényezők egy használt cuccnál. Ha valamit 300-ért hirdetnek, de csak 100-at ér, akkor nem fogok 300-at fizetni.

De ha egyszer azt mondtam, hogy kell, akkor azt a lehető leghamarabb intézem, és utólag már nem problémázok meg nem cigánykodok.


Nekem eladóként olyasmivel szokott leginkább gondom lenni, hogy a vevő eltűnik, és várni kell, hogy jelentkezzen. Már lebeszéltük a fele dolgot, aztán nem tudom, hogy most meggondolta magát, vagy nem.

Egy pulóver vagy egy telefon egy hónap múlva is ugyanolyan minőségű, de ha mondjuk március végén simán letárgyaljuk, hogy kell neki 20 málnatő, holnap tudja feladni a pénzt, én meg éppen megyek oda (30 km-re), ahol a málnák vannak, kiásom, hogy mielőbb tudjam küldeni, ne kelljen egy hetet várnia, és ekkor tűnik el a vevő 2-3 hétre, na ez már probléma, mert áprilisban már meglódul a természet, a csomagban kihajtanak a tövek, eladni másnak már így nem tudom, csak az eredeti vevőt kell hajkurászni.

Nekem is az a tapasztalatom, hogy 10 vevőből 1 a normális, korrekt.

(Én általában Vaterán árulok, de a Jófogáson is ugyanilyen vevőkkel találkozom.)

2017. júl. 13. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!