Lehetetlen volt az internetes/telefonos adategyeztetés a Vodafonnál?
2017. június 30-án este 18:00 óra után lehetetlen volt a kötelező feltöltőkártyás adategyeztetés a Vodafone internetes felületéről és telefonról is. Az internetes felületen folyamatosan a "technikai hiba" jelzés jött vissza, tehát abszolút nem lehetett véghez vinni az adategyeztetést. A mobilomról indított hálózaton belüli 1270-es (ingyenes) hívások mindegyikét (az összeset!) szétkapcsolták! Az otthoni UPC-s telefonomról indított hívásokkal (természetesen fizetős hívásokkal) sem mentem semmire. Az első hívás 24 perces volt, míg a második közel 23 perces, de nem sikerült beszélni senkivel, még a technikai támogatással sem.
Másoknak is volt hasonló tapasztalata?
Bizony!
Nem az utolsó pillanatban kell kezdeni.
Amúgy nekem egy hónappal előtte sem sikerült. Arról nem szólnak a reklámok, hogy sok embernek mindenképpen be kell mennie, különben nem lehet egyeztetni.
Május 10-én személyesen egyeztettem az adataimat, beletelt jó 45 percbe várakozással együtt. Telefont is szétszedették, mert kellett a SIM száma, formálisan eladták nekem 1 Ft-ért, és új szerződést kötöttünk. Mindenről papírom van. Erre az utolsó nap kaptam egy sms-t, benne egy hatjegyű kódot, hogy egyeztessem az adataimat. :D
Hívni én sem tudtam őket, hát menjen online akkor. Nagyjából a huszadik próbálkozásra sikerült, kaptam egy 6 jegyű kódot sms-ben. A vicc, hogy amit előre kaptam, sehol nem írták, hogy hol kell és hogyan használni, mert előbb a telefonszámot kell magadni, és úgy kapod a kódodat, ami ha helyes, kezdheted a procedúrát. Szóval a kódot amit kaptam, fel sem használtam. :D De köszönöm.
Természetesen sikeres adategyeztetés, csak filó, hogy mi történt május 10-én? :D Direkt személyesen csináltam, hogy biztos ne legyen probléma, meg volt egyéb kérdésem is. De ahogy a fb-ot olvasom, olyanok is kaptak sms-t, akiknek nem kellett volna.
Mindegy, izgalmas volt az este, bár tudtam, hogy kitolták a határidőt, nem akartam szívni. Hétfőn bemegyek személyesen oda, ahol "adategyeztettem" és megkérdezem, hogy mi volt ez. Nekem 7 percig tartott az egész, mire engedte a rendszer, a bruttó idő vagy 2 óra volt. :D
Egy 70-es mobilszám napok óta hívogat, tegnap feltudtam végre venni, mert előtte rossz időpontokban hívott. Valami csajszika volt, adategyeztetés miatt, illetve új szerződést akarnak kötni. Elmondtam a kálváriámat, hogy május 10-én voltam bent személyesen, sőt, június 30-án online is megcsináltam... Megkérdezi kinek a nevén van a kártya, bemondom a nevem, azt mondja nem egyezik... Megismétlem neki, hogy mit csináltam, a kártya működik, nincs letiltva. "rendszerhiba" csajszi elköszön.
Vodába be, ott fatal error-t kapott mindenki, mert a hivatalos folyamat szerint kerestek, mint akinek le lenne tiltva, de megtörtént az "elidegenítés" májusban, eleve sms-t sem kellett volna kapni, sőt nem is kellett volna sikerülnie az adategyeztetésnek, mert az elidegenítés miatt nem lett volna rá szükség. Ugyanis aki keresett az vodafone-os volt (majdnem kinyomtam, mert összeszedetlen volt, valószínűleg még betanult vagy max néhány hónapos lehetett, emiatt azt hittem átverés, de basszus számmal hívott...)
Szóval elvileg most is egy olyan sim van a kártyában, aminél nem tudták megmondani mi történt, de működik... :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!