Mit tudnék tenni hogy beinduljon a YouTube csatornám?
Régen tényleg röviden egy fos voltam, de már szerintem fejlődtem valamit.
A YouTube csatornám nevét privátban kérjétek mert nem akarom hogy azt higgyétek hogy itt hirdetem magam. :D
Szerintem pont ne vlogokat és kihívásokat csinálj, meg egyéb elcsépelt fajtát, mert azokból már van annyi, mint égen a csillag.
Csinálj valami olyan műfajban videókat, amelyek nem találhatóak meg minden második YouTube videósnál, legalábbis a magyar YouTube-on.
Vannak műfajok, amelyek nem túl elterjedtek a magyar YouTube-on, pl. a rant videózás, vagy ha tudsz zenélni, akkor például csinálhatsz 'covereket', mások számairól feldolgozásokat, timelapse videókat szép tájakról. Nem tudom, hogy milyen műfajban töltesz fel videókat, és hogy milyenben szeretnél elhelyezkedni.
Elküldenéd a csatornádat PM-ben, ha szépen nézek rád? :3
Szerintem csinálj valami kihívást,vagy tag videót az egyik barátoddal.Én azokat szoktam nézni legszívesebben :D
Egyébként jöhet a link privátban :)
> csinálj mostanában felkapott témában videókat népszerű kihívásokat vagy vlogokat valami izgalmasabb eseményről
Az a gond, hogy mindenki ezt próbálja csinálni. Persze ideiglenes és kisebb sikereket lehet ezzel elérni, de ha ezen az úton jársz, akkor azzal fogsz szembesülni, hogy kevés a fóka és túl sok az eszkimó.
Logikusabb valami olyat kitalálni, amit más nem csinál, de fel lehet kelteni az emberek érdeklődését iránta. Hiszen akkor a tartalmad egyedi, más csatornával nem helyettesíthető lesz. Persze lehet, hogy a témaválasztásod beszűkíti a potenciális feliratkozók számát, de legalább számukra valódi értéket fog képviselni az, amit csinálsz.
Inkább legyen 5 000 feliratkozód, akik meg is nézik a videóidat, várják a következő videót, minthogy legyen 30 000 feliratkozód, akik egyszer valamikor valamiért feliratkoztak ugyan, de igazából le se tojják, hogy mit csinálsz.
~ ~ ~
Illetve kicsit fordítva ülünk a lovon. A normális menete a történéseknek az, hogy az embernek van valami gondolata, van valami tartalma, amit meg akar osztani másokkal. Hogy hány emberrel, az nem fogja túlzottan érdekelni, mert ha kevéssel, akkor is igénye lesz arra, hogy megossza azt a bizonyos tartalmat. Na ehhez keres megfelelő eszközt, ha úgy látja helyesnek, akkor ez az eszköz egy honlap lesz, vagy egy Facebook oldal, vagy egy blog, vagy egy Youtube csatorna.
Mondanivaló → Igény a másokkal való megosztásra (mint cél) → Youtube csatorna (mint eszköz)
Te pont fordítva gondolkodsz. Neked van egy Youtube csatornád, és nem tudod, hogy mit akarsz vele közvetíteni. Neked a csatorna a cél, és a mondanivaló csak egy eszköz. Ez így a legritkább esetben fog hosszútávon működni, te magad fogod megunni.
(A csatorna címét elküldheted privátban, hátha abból több dolog is kiderül.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!