Most kezdek egy youtube csatornát, de minél hamarabb el szeretném érni a 100ezer feliratkozót. Vélemény?
> Vélemény?
Véleményem szerint 99,999% az esélye, hogy nem lesz soha százezer feliratkozód. Ugyanis fordítva ülsz a lovon. Ha valaki jó tartalmat gyárt, jó csatornája van, akkor az feliratkozókat hoz magával. Te meg azt gondolod, hogy egy csatorna attól lesz jó, hogy sok feliratkozója van. Nem a feliratkozók számától lesz jó a csatorna, hanem a csatorna minőségétől lesz sok feliratkozó.
Általában az szokott eredményt elérni, akinek van valami konkrét ötlete, hogy mit szeretne csinálni. Szeretne valamit megosztani másokkal. Neki mindegy, hogy ez most száz ember, ezer, tízezer, vagy százezer, a munkájával elégedett lesz. Pont ezért fogja folytatni. Akinek viszont a feliratkozók száma a cél, és nem valamilyen tartalom megosztása másokkal, az maximum néhány hónap alatt – miután konstatálja, hogy még mindig csak pár száz, jó esetben néhány ezer feliratkozója van – csalódottan abbahagyja az egészet.
> Szerintetek jó ötlet, meghírdetni egy nyereményjátékot amit 100ezer feliratkozónál kisorsolok? Egy Gopro-ra gondoltam.
Még ha be is jönne az ötleted, az neked mért jó? Ha nagyon szerencsés vagy, akkor százezren megnyomják a feliratkozás gombot. És? Mire jó az, ha amúgy a kutya sem nézi meg a videóidat, aki meg igen, az pocséknak fogja gondolni. Az egésznek pontosan annyi értelme van, mintha csinálnál egy screenshotot a csatornádról, ráphotoshopolnád a százezer feliratkozót. Azzal sem kevésbé csapsz be mást, vagy önmagadat. Még ha el is éred ezt a célt, nem fogsz neki örülni, mert tudat alatt pontosan te is tudod, hogy nem a te csatornád érte el azt a százezer feliratkozót, hanem egy GoPro kamera. A tehetséged, teljesítményed kevesebbet ér, mint egy havi garantált bérminimumból megvásárolható eszköz.
Ez olyan, mint megnyerni egy sakkjátszmát úgy, hogy csaltál. Talán az ellenfeledet még be tudod csapni, de önmagadat nem. Önmagaddal nem tudod elhitetni, hogy okosabb voltál a másiknál, mert pontosan tudod, ha ez tényleg így lenne, akkor nem kellett volna csalnod. De csaltál, így pontosan tudod, hogy valójában te vesztettél, és még csak esélyt sem adtál magadnak arra, hogy nyerj.
Nézem az egyik legnagyobb símárka csatornáját. Léceket, ruhákat sisakokat stb. gyárt. Talán a legismertebb.
Feliratkozók száma: 21 270.
És nem tudok róla, hogy zokognának ezért.
vélemény?
qrvára nem értesz hozzá!
Vagy amit most lett divat csinálni, top 5, vagy top 10 listás csatornát, kevés gyűjtőmunka az internetről (copy paste top 10 blogokról), abból bevágsz képeket, felmondod a szöveget, minimális munka, sok iskolás néző. Ezek között a Legjobb nevű (tényleg ez a neve, hogy Legjobb, szerények a gyerekek :o) februárban kezdték és most járnak 100 ezer feliratkozónál (ami gyanúsan gyors növekedés, biztos, hogy befektettek a csatornába kínai feliratkozó vásárlással).
Nyereményjátéknak nincs akkora csábító ereje, mint gondolod, akkor működik valamennyire, ha már eleve sok rendszeres néző van. Ha most meghirdeted a nyereményjátékot, úgyis azt fogják gondolni, hogy felesleges csak amiatt feliratkozni.
Tanulj egy kis marketinget és kombinálni kell azt tudatossággal, kreativitással.
Jelenleg egy másik új projektemen vagyok és a cél: tartalom, önazonosság, alkotás.
A többi dolog jön vele együtt.
Unalmas és fullasztó lenne csak a népre fókuszálni minden mást, azaz a lényeget háttérbe szorítani, hanyagolni.
Ezen gondolkozz el s aztán csak akarj valamit online-n.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!