A GLS futárszolgálat szállítás során durva sérülést okozott. A csomagolásra fogták a törést, ami vicc. Hová forduljak, hogy fizessenek a kárért? Érdemes a felügyeleti szervükhöz fordulni, vagy egy követ fújanak?
Figyelt kérdés
#futárszolgálat #törött csomag
2017. máj. 5. 18:07
1/2 anonim válasza:
Ha átvetted és nem készült jegyzőkönyv, akkor már mindegy hova mész
2/2 anonim válasza:
Sérülten érkezett a csomag. Mit tudok tenni?
A feladó felelőssége a megfelelő csomagolás. A GLS csak abban az esetben fogad el reklamációt, ha a csomagon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz.
Ha bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.
Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleli a sérülést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a feladóval. A GLS nem ellenőrizheti a csomag beltartalmát az adatvédelmi szabályzatban foglaltaknak megfelelően.
Amennyiben megsérült vagy elveszett a csomagja, kérjük töltse ki a Kárbejelentő űrlapot:
---
Nos?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!