Tesco clubcard kártyát igényeltem online februárban és emailben küldték, hogy 3héten belül postázzák de nem ért ide. Volt már valakivel ilyen? Mit kell tenni ilyenkor?
Figyelt kérdés
Most probáltam ismét igényelni de online nem lehet már de regisztrálva vagyok már egy kártyaszámra csak a kártyám nem küldték.2017. ápr. 4. 17:17
1/1 anonim válasza:
Bemész a legközelebbi Tesco vevőszolgálati pultjához, és ott már a kezedbe is nyomják a kártyát, miután kitöltötted az igénylőpapírt. Esetleg ott el is mondhatod, hogy nem érkezett meg, vagy hívd fel az ingyenes vevőszolgálati telefonszámot, és jelezd a problémát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!