Adott egy 10×10 km-es park, melyben 10 darab bódét szeretnénk elhelyezni?
Figyelt kérdés
A parkot 1x1 km négyzetekre osztjuk fel így egy 10×10-es négyzetrácsot kapunk. A 10 bódét úgy akarjuk elhelyezni, hogy egy bódé sorába, oszlopába és átlójába ne kerüljön másik. Írjatok egy algoritmust, ami legenerálja a bódék egy megfelelő elhelyezését.
Infó házi és nem igazán megy nekem C#ban a programozás... Vki tud segíteni?
2017. márc. 25. 22:54
1/1 anonim válasza:
Ha jól sejtem, NIK-es prog2 beadandó. Nézd át a visszalépéses keresés(backtrack) diát, abban találsz egy sakk-os példát, ami nagyon hasonlít rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!