Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit csináljak, telefonáljak újra?

Mit csináljak, telefonáljak újra?

Figyelt kérdés
Február 14-én rendeltem egy webáruházból egy szett ágyneműhuzatot. 24-én kaptam egy e-mailt, hogy elküldték. A webáruház szerint futárszolgálat szállítja ki a csomagot, akik e-mailben értesítenek a kézbesítés idejéről. Ez a mai napig nem történt meg, a csomag sem érkezett meg, pedig mindig itthon vagyunk. Írtam a webáruháznak e-mailt, nem kaptam választ. Írtam facebook üzenetet, arra se reagáltak. Hívtam őket, elsőre végig csörgött, másodjára felvette egy pasas. Elmondtam, milyen ügyben keresem, azt mondta, megnézi a kolléga a visszaküldöttek között. Ezután elbambultam kissé, gondoltam, szól, ha sikerült átnézni. Arra eszméltem, hogy beleszól a telefonba, hogy "csókolom", és kinyomta a telefont. Előtte ha mondott is valamit, nem hallottam meg, mert nem figyeltem. Viszont a rendelésről azóta sincs semmi hír. Mondjak le az ágyneműhuzatról, vagy telefonáljak rá még egyszer?

2017. márc. 10. 10:18
 1/2 anonim ***** válasza:
Lehet ott van a postán. Kérdezd meg nincs-e a neveden csomag letéve.
2017. márc. 10. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Ha kifizetted, akkor chargeback a bankodon keresztül. Ha nem, egyszerűen felejtsd el azt a komolytalan bandát.
2017. márc. 10. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!