Eladtam egy tv-t elvittem kipróbálta saját otthonában mondta rendben van kifizette és egy pár óra múlva felhív h rossz a tv és követeli h adjam vissza a pénzt vagy feljelent mit tudok csinálni kérem aki tud segítsen h mi a hivatalos útja mit tehetek?
Jófogas.hu Működési Szabályzata nem kötelez arra, hogy magánszemélyként jótállást adj az ott eladott termékre.
Teljesen szabályos egy 80 ezres termék eladása szóbeli szerződéssel. A vevőtől annyi gondosság elvárható, hogy ha jótállásban megegyeztek, akkor erről az eladótól minimum egy papírfecnit kérje.
Te ne keresd. Ha ő keres akkor mondd neki, hogy Te tökéletesen működő terméket adtál neki, amit átadás előtt kipróbáltatok. Jótállásban nem egyeztetek meg. Még ha szakértővel be is vizsgáltatja a terméket, és az azt mutatja ki, hogy korábban meglévő rejtett hiba miatt ment tönkre a készülék, akkor sincs az ügyben felelősséget. Kivéve akkor, ha bizonyítani tudja, hogy olyan terméket adtál el neki, aminek hibájáról neked is egyértelműen tudni kellett. Ha ebben biztos, akkor polgári perben pereljen.
Semmi olyat nem mondj, ami kellemetlen lenne neked később, mert lehet hogy felveszi a beszélgetést!
Egyébként meg simán lehet olyan cigánykodás a háttérben, hogy neki ugyanilyen tv-ben tönkrement a táp és/vagy az alaplap pl. antennába csapó villámtól, ezért vett egy ugyanolyan TV-t, a jó alkatrészeket kivette belőle és rosszakra cserélte.
Ilyen visszaélések ellen a gyártók adatbázisaikban rögzítik a főelemek egyedi azonosító számait is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!