1 hete célországba elküldve a csomag státusza, mi az oka? Többi lent.
November 5-én vásároltam Kínából. A nyomkövetés szerint november 11-én megérkezett a célországba, tehát Magyarországra. December 20-án érdeklődött a kínai, hogy miért nem jeleztem már vissza. Mondom azért, mert nem jött meg. Megnézte Ő is a nyomkövetést, majd kitolta január 10-ig a védelmemet és visszaírt, hogy azonnal intézkedik. Következő nap december 21.-én az MPL fogadta a csomagot és új nyomkövetési számot adott, majd 22.-én már jelezte, hogy a központi csomagelosztóba bevették. Tehát ha a kínai nem háborog nekik, lehet meg sem kapom.
Másik ügy Kaposváron feladták a telefonom elsőbbségivel és utánvétellel. Hétfőn kellett volna ide érnie a csomagnak. Mindig volt otthon valaki, direkt. Pénz kikészítve, hogy ha hozzák egyből ki tudja fizetni, aki otthon van éppen. Szerdáig vártam, majd telefonáltam a cégnek. Utánanéztek, majd mondták, jön vissza a csomag, hogy nem vettem át. Mondom nekik tuti nem volt itt MPL és értesítést sem hagytak. Azt mondja elhiszi, mert a 8. vagyok a héten aki ugyanezt állítja. Elküldték megint. Az első posta költséget elkárolták maguknak. Időközben visszaérkezett a csomag a feladó céghez. Ők beszkennelték és elküldték nekem a képet arról, hogy az volt a csomagon, hogy hétfőn és kedden is próbálták kézbesíteni a csomagot, de nem tartózkodott izzhon senki és az értesítésre sem reagáltam.
Pénteken végre megérkezett a 2. csomag amit átvettem. A postásnak mondom, hogy hétfőn és kedden mikor járt nálam, hogy átadja a csomagot. Azt mondja itt se járt sem hétfőn, sem kedden, mert nem volt csomagom. Erre elmondtam neki a fentebb leírt dolgokat. Erre azt mondja, akkora a kupleráj, hogy össze-vissza kevernek mindent. Tuti, hogy valaki elfelejtette odaadni neki és most hazudnak, hogy ki ne derüljön. Ezután felhívtam a boltot és közöltem a 2. csomag megjött és elmondtam a postás mit mondott.
Nem kicsit voltak felháborodva, mert vagy 10 csomagjuk visszajött, az 1510 Ft./csomag postai költséget nem téríti a posta vissza. Továbbá többen akartak venni ilyen telefont, de nem tudták eladni, mert éppen a posta utaztatta vissza és karácsony után már tuti nem veszik meg, max. ballagásokra lesz megint vásárlási hullám. Ráadásul nagy presztízs veszteséget szenvedtek, mert mint mondták nem mindenki volt velük ennyire türelmes, mint én. Hanem volt, aki simán elküldte Őket a p.csába és mindenfelé híresztelték, hogy megbízhatatlanok.
Tehát a válaszodra írom, hogy a késés oka az elavult, korszerútlen, átláthatatlan postai szolgáltatás. Amit tetéz, hogy kevesen vannak azok, akik a munkát végzik, ráadásul alulfizetettek is. Ha tehetem soha nem választom a postát. A telefonvásárlásnál is valamelyik másik futárszolgálatot kértem, de azt mondták, hogy a főnökük a postával van szerződésben, rajtuk keresztül kell feladniuk a csomagot. Remélem ezetkután felülértékelik ezt a számukra igen rossz postai szerződést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!