Csomagszállító céggel kapcsolatban, ti mit tennétek a helyemben? A sztori a kiegben. , Van már valakinek ilyen tapasztalata?
Figyelt kérdés
Rendeltem interneten, Magyarországon gyógyászati készítmény, külföldön táplálékkiegészítő állatnak. A német cég korrekten el is küldte, sokan rendeltek már ismerősök, a cég abszolút megbízható. A szállító céggel viszont gond van. Egy mogorva sofőr hozta ki, lebaszott, mert épp akkor értem haza és 4 percet várnia kellett a kapuban. Kezembe nyomta a zárt csomagot, aláíratta, hogy ok. Otthon kibont és persze egy termék hiányzik, a másik felbontva.Megnézem a dobozt, rajta van a szállítócég plomba meg minden, saját mérésük alapján 1,20 kg vettek át, mire kihozták már a súlya is megcsappant és egyik terméknek lába kélt a másik is ki van bontva. Gyógyászati termék, így már nem adható, ki tudja mi történt vele az úton. Alul gondosan újraragasztva a csomag, persze ehhez jobban meg kell nézni és eltűnt a számlalevél is, amin név cím adatok. Persze már átvettem, nem mérleggel a honom alatt szaladgálok és persze csak kibontás után látod mi van benne. Ti mit tennétek? Fogyasztóvédelem foglalkozik magyar futár cégekkel?? Vagy azok ha lopnak és kikerülnek a személyes adataim azzal nincs mit tenni??2016. szept. 15. 17:53
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!