Érdemes reklamálnom?
Itt ahol én lakom (kisváros) két Vodafone üzlet van.. egy a Tesco-ban és egy a városban..
eddig szinte mindig a Tescoban töltöttem fel a kártyám 3000Ft-al.. de most nem volt időm elmenni oda ezért a központi Vodafone-ba töltöttem fel !2000 FT-al!
Az nap mikor telefonáltam be mondta h lefog járni a SIMk ártyám tralala hívjam a 177-et!
Másnap bementem a Vofafoneba(nem a Tesco-s) azt mondta a nő (agy flegmán)ez azért van mert utoljára 1 éve töltöttel fel 3000el a kártyám
(és kiderült h a 2000ft-os feltöltés nem "érvényesíti a SIMem, amiről nekem SENKI NEM SZÓLT!)
Jó..és 1000%ih biztos vagyok benne h nem tavaly ápr.ban töltöttem fel utoljára a kártyám, na MOST egy 2009. augusztusi 3000FT-OS feltöltés érvényes blokkját és egy papírt találtam erről a szekrényem mélyén.
ÉRDEMES LENNE ELMENJEK A KÖZPONTI VODAFONE-BA H MÉRT ÁLLÍTOTTÁK AZT H MÁR EGY ÉVE NEM TÖLTÖTTEM FEL 3000EL?
16:46
azzal nincs is bajom h nem érvényesítem 2000el a SIMem.. de ha minden szarér küldenek SMS-T ilyet is küldhettek volna ez okéé, de az hogy át*asztak mert azt mondták h tavaly ápr.ban töltöttem fel a kártyám utoljára, ami nemvolt igaz :@ igazából ez dühít fel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!