Záradékolás, hitelesítés számláknál hogyan megy?
Ösztöndíjnál kell a számlákat záradékolni és hitelesíteni (el kell számolnom a felhasznált összegről).
Azt tudom, hogy hitelesítés úgy néz ki, hogy a másoltatott kék tollal aláírom, dátumozom és ráírom, hogy "mindenben megegyezik az eredeti példánnyal).
Ez utólag írom rá ugye.
De:
Záradékolásnál ha egy adásvételi szerződésről van szó, akkor magát a szerződést úgy kell megírni, hogy záradékolom vagy utólag rá kell írnom?
: „…….. Ft az NEA-……-12-……... pályázati
azonosítószámú szerződés terhére elszámolva" - ez a szöveg kell záradékolásnál, az nem tiszta, hogy ha adásvételi szerződésről van szó akkor úgy legyen megírva, hogy "Záradékolás "szükséges szöveg"? Vagy egyszerűen csak legyen odaírva?
Tehát ha ezt a szerződés megkötése után írnám rá nem is fogadnák el?
Ha jól tudom záradékolni csak 100.000Ft felett kell?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!