Ilyenkor mi a teendő?
Utánvétel esetén jobb esetben nem veszi át a rossz címzett, hiszen nem rendelt semmit.
Ha előre kifizetted, és eleve ha bármi problémád van a kiszállítással, akkor a futárszolgálattal kell felvenned a kapcsolatot a feladást követően, hogy pontosítsd a címet.
Külföldről rendelés esetén már problémás a dolog. Az sem mindegy hogy milyen mértékű az elírás, és mennyire fog eltérülni a kézbesítendő dolog. Ha semmi más nem marad, még mindig el tudsz menni az elírt címre (ha létezik), és ott tisztázni vagy megbeszélni az átvételt.
Lépj kapcsolatba a webáruházzal, ahonnan a termékeket rendelted és jelezd a boltnak a hibát. Ők majd felveszik a kapcsolatot a futárszolgálattal és a többiről gondoskodnak. Nálunk is volt már olyan, hogy rossz címet adtak meg (munkahely helyett otthoni), a rendelő felhívott minket, mi pedig azonnal jeleztük a futárszolgálatnak, hogy más címre kell kiszállítani a küldeményt.
Nem hinném, hogy ezt Neked kellene lezongoráznod a futárszolgálattal. A webáruház feladata ezt megtenni, úgyhogy jelezd feléjük minél előbb!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!