Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ilyenkor mi a teendő?

Ilyenkor mi a teendő?

Figyelt kérdés
Rendeltem a neten és rossz címet adtam meg...

2016. ápr. 16. 18:56
 1/2 anonim ***** válasza:

Utánvétel esetén jobb esetben nem veszi át a rossz címzett, hiszen nem rendelt semmit.

Ha előre kifizetted, és eleve ha bármi problémád van a kiszállítással, akkor a futárszolgálattal kell felvenned a kapcsolatot a feladást követően, hogy pontosítsd a címet.


Külföldről rendelés esetén már problémás a dolog. Az sem mindegy hogy milyen mértékű az elírás, és mennyire fog eltérülni a kézbesítendő dolog. Ha semmi más nem marad, még mindig el tudsz menni az elírt címre (ha létezik), és ott tisztázni vagy megbeszélni az átvételt.

2016. ápr. 16. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Bling Ékszer válasza:

Lépj kapcsolatba a webáruházzal, ahonnan a termékeket rendelted és jelezd a boltnak a hibát. Ők majd felveszik a kapcsolatot a futárszolgálattal és a többiről gondoskodnak. Nálunk is volt már olyan, hogy rossz címet adtak meg (munkahely helyett otthoni), a rendelő felhívott minket, mi pedig azonnal jeleztük a futárszolgálatnak, hogy más címre kell kiszállítani a küldeményt.


Nem hinném, hogy ezt Neked kellene lezongoráznod a futárszolgálattal. A webáruház feladata ezt megtenni, úgyhogy jelezd feléjük minél előbb!

2016. ápr. 20. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!