Aprilia sr50 factori ditec robogom 65-70 nel tobbel nem megy mi lehet a baj?
mennyivel szeretnéd, hogy menjen? utazóba 120-al??
Nálad az mit jelent, hogy fojtás nincs "rajta"? Az egy dolog, hogy lecserélgetsz dolgokat rajta, ha nem állítod be, akkor ugyan azt fogja tudni, amit előtte. Menjünk tovább, az sem mindegy, hogy az utángyártott alkatrészekre cseréled le, vagy megveszed hozzá a gyári "nagy teljesítményű" alkatrészeket, mert a kettő nem mindegy, ugyan úgy néz ki, lehet, de totál nem azt tudja, mint a harmad annyiba kerülő utángyártott.
Jah, és te mindent elhiszel, amit mondanak. Értelek.
Eleve egy di-tech Aprilia-ról beszélünk és nem karburátorosról. Másrészt, az írod, hogy te nem állítottál semmit. Na itt a probléma, ugyanis ha valamit kicserélsz, akkor kalibrálni kell, hozzá hangolni, ahogy a kifugót szokták stb. Ez ha elmarad, akkor csak van benne egy új alkatrész és ennyi. Mennek 80-at, de nem tartósan, szóval az, hogy eléri pár mp-re azt a tempót, az nem jelent semmit. Meg úgy igazából nincs is értelme szorítani nagy sebességen, mert tönkre teszed vele, nem éri meg állandóan felújítani mert te 60 helyet 70-el akarsz menni, vagy nyelezni 80-ig, utánna meg rákölteni több tízezret.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!