Átvertek internetes vásárláskor. Mit tehetek?
Külföldről rendeltem egy cipőt, ami helyett egy teljesen másik fajtának a hamisítványát küldték. Már 4 hete váltom velük a leveleket, de csak terelnek, meg hárítanak, legutóbb azt írták, hogy most 10 napig nincs náluk ügyfélszolgálat.
Nem tudom őket bejelenteni valami fogyasztóvédelemnél vagy hasonlónál?
Szégyenlem is magam, hogy beleszaladtam egy ilyenbe, de azért ez nem úgy van ahogy gondoljátok. Már nem gyártják a nike egyik típusát, két éve keresem, és most jött egy reményszikra, hogy talán sikerül végre megszerezni. Semmi arra utaló jel nem volt, hogy csaló az oldal: saját képek, széles választék, ügyfélszolgálat, és ami miatt nem kételkedtem hogy még az eredeti ár fölött adták a cipőt. Nem volt olcsó és a csomag szerint nem is Kínából jött, hanem Hollandiából. Nem is küzdenék érte ennyit, de az árért és a rengeteg ráfordított időmért cserébe így átverni...
Szóval az érdekelne, van-e valami EU-n belüli nemzetközi szervezet, aki ilyesmivel foglalkozik :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!