Szemüvegemről lekopik folyton a festék?! Többi lent.
Még egyszer add elő a vásárlás helyén a minőségi kifogásodat és azt, hogy már ugyan ezzel a hibával egyszer javították (erre vonatkozó bizonyítékot őrizd meg), ami nem hozott eredményt. Kérheted a szemüvegkeret cseréjét, vagy egy másik keretet.
Ettől biztosan fognak húzódzkodni, mivel, ha másik keretet kérsz, akkor már nem igen lehet átcsiszolni megfelelően az üveget (új üveget kell, hogy tegyenek bele). Ezért is festegethették a keretet.
Lehet, az eredeti kereted nem volt eredeti, hanem hamisítvány. (Általában a márkás keretek gyártói az ilyen hibákra adnak. Én 10 éve viselten márkás keretet - Menrad - amin semmilyen kopást nem lehet észrevenni.)
Én minden esetre egy másik márkát választanék a biztonság kedvéért. (Az olcsóbb, neve sincs keretek esetén kb. egy év után szokott előfordulni kopási nyom.)
Az egész reklamációt vagy jegyzőkönyvbe kéne mondanod, vagy a vásárlók könyvébe bejegyezni, hogy mindenképp maradjon nyoma, valamint mindkét fél írja alá.
Még azt is elő lehet terjeszteni, mivel ugyanaz a hiba előjött a javítás után is, hogy ha számodra nem cserélik ki a keretet (mondhatod, ebben a márkában meginogott a bizalmad), akkor jogi útra fogod terelni az ügyet, a fogyasztóvédelmi hatósőghoz illetve a békéltető testülethez fogsz fordulni. (Ez utóbbi teljesen ingyenes, általában 1-2 hónap alatt sorra szokott kerülni az ügy.)
1. vagyok.
Sejtettem, hogy nem akarnak nagyon érdemben foglalkozni a reklamációddal.
Ragaszkodj ahhoz, amit írtam. Vetess fel reklamációs jegyzőkönyvcet, vagy írj be a vásárlók könyvébe. Vidd magaddal a vásárláskor kapott számlát, régi szemüvegedet.
Persze, hogy nem akarnak foglalkozni vele. Nekem gyanús, hogy nem valódi a kereted, hanem hamisítvány. Ha lepattog a festék, akkor nem javítgatja, lakkozgatja az optikus, hanem visszaküldi oda, ahonnan ő is beszerezte. Mint írtam, másik keretbe, ha még ugyan olyan méretű is a keret, macerás a hibás kerest lencséjét becsiszolni. Ilyenkor az új üveget kéne adni, aminek a költségét valakinek fedezni kell. Egy biztos, nem neked.
Szóval, vásárlók könyve és ne tántorodj meg. Ha nem kapsz számodra érdemi választ, akkor tovább a fogyasztővédelmi testület békéltetlő tesztületéhez fordulj. Ha a vásárlók könyvébe tett bejegyzésedre nem kapsz 30 napon belül választ, akkor meg Nem zeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulj. (Nem te leszel az egyedül...)
1-es, 5-ös vagyok.
Ragaszkodj a keret cseréhez. Ne menj bele festegetésekbe, mert az egyszer már megtörtént és nem vezetett eredményre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!