Hogyan lehet helyesen megkapni a karakter értékeit kidobás mellett a m. a. g. u. s. avagy a kalandorok krónikái című szerepjáték alapkönyve alapján?
Nekem csak az új törvénykönyv van meg, de játszottam vele.
Az újban adott mindegyik fajnak a kezdő értékei, ezeken már a faj nem változtat. Ezek a tulajdonságai erő, sebesség stb. A Karakteralkotó pontokból tudsz még hozzáadni, de elenyészőt, mert úgyis főleg a Hátterekre küldtöd a nagy részét. Pl. a Mágushoz elégé szükséges a Mágikus fogékonyság, erre muszáj pontot költeni.
Úgy vettem észre, hogy nagyon formálhatók a szabályok, mert keveseknek jön be az ÚTK harcrendszerre. Lehetséges az, hogy egy nagy sebzésű, gyors kardforgató tolvaj(!) túlütéssel eltalál egy edzett, páncélos lovagot aztán nem tud a lovag megmozdulni, mert ezzel "elkábul". Szerintem sem logikus/életszerű ráadásul simán megöli a játékélményt meg egyik kaszt erősebb a másiknál. Szerintem a Túlütést nem szokták használni.
Szóval nem kell túl pontosan követni a könyv szabályait mert a KMek most szeretnek változtatni rajta. A legjobb úgyis ha csatlakozol egy táborhoz, úgyis hagynak időt megbeszélni az egészet, aztán aki nem profi az is megérti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!