Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Milyen a tolltartód, és mi...

Milyen a tolltartód, és mi van benne?

Figyelt kérdés
Írj le mindent!
2010. márc. 24. 09:58
 1/4 Brányi Bence ***** válasza:
82%
Felesleges kérdés [szerintem, de nesze, egy felesleges válasz:] nincs tolltartóm, kb. 12 éves korom óta a nadrágzsebemben tartom a tollakat. Más nem kell. (Szín: fekete, Típus: Faber-Castell, egyenesen a gyártótól (benfentesség)) . Gépészmérnök hallgató vagyok, a körzők és a vonalzók nem is férnének be egy átlag tolltartóba.
2010. márc. 24. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Van mikor hordok tolltartót, van, mikor nem. Két tolltartóm is van: egy rózsaszín és egy fekete. A rózsaszín egy háromrekeszes, beledobálós tolltartó. Van benne minden ami kellhet: körző, kisvonalzó, színes, filc, radír, ceruza, toll, hegyező, papírok. A fekete is beledobálós, henger alakú. Az elején van egy nonfiguratív minta. Ebben csak négy toll van (zöld, két kék és egy fekete). Ha meg nem hordok tolltartót, akkor vagy zsebben vagy a táska egyik rekeszében vannak tollak. Ilyenkor kiveszem a fekete tolltartóból a négy tollat és azt teszem bele a táskába.

Remélem kielégítő válasz volt. :)

15/l

2010. márc. 24. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
72%

Farmer színű, henger alakú, lila és ezüst csillámos mintával.

Tartalma: kék toll, zöld toll, 15 cm-es vonalzó, 1 csomag HB-s rotringhegy, hegyező, 3 kicsi radír, camp rockos ceruza (csak azért vettem meg, hogy lehegyezhessem róla Joe-t), 3 db Stabilo Trio 361/HB-s ceruza, 2 db fekete ceruza, 3 db narancssárga ceruza, 1 db világoszöld ceruza, 2 db barna ceruza, 2 db lila ceruza, 1 db piros ceruza, 3 db "arany" ceruza, 3 db rózsaszín ceruza, 3 db sötétzöld ceruza, 2 db sötétkék ceruza, 3 db világoskék ceruza, 1 db citromsárga ceruza és 1 db IKEA-s ceruza.

Tessék, leírtam mindent. :D

2010. márc. 24. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza: