Vettem egy tabot garanciás, de a kijelző 2 nap használat után becsíkozódott és kikapcsolt, vissza vittem és elvitték megcsinálni garanciába és azt mondták hogy nem mutatott problémát a tab. szóval vissza kaptam a rossz tabot ilyenkor mi a teendő?
Figyelt kérdés
mikor vissza kaptam a tabot 1 órát működött után egyből kezdte megint a csíkozódást és kikapcsolt. és azóta megint egyfolytában ezt csinálja . bekapcsolom és egyből becsíkozódik és kikapcsol.
tab neve: (Lark FreeMe X2 9 ver.2 Tablet 9" 8GB Android 4.4 )
2015. dec. 4. 20:17
1/2 anonim válasza:
dokumentáld (videóval és képpel)
és írd fel, hogy mennyi ideig jó és mikor megy tönkre.
Vidd vissza és add oda a papírokat, képeket és videókat is, ha akkor sem csinálják meg, akkor meg jöhet a jogi vita.
2/2 A kérdező kommentje:
én is erre gondoltam , ha ezek után se csinálják meg megyek a fogyasztóvédelemhez .... és köszönöm válaszod.
2015. dec. 4. 22:08
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!