Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit tennétek akkor, ha garanci...

Orig kérdése:

Mit tennétek akkor, ha garanciában a bolt nem szállítja vissza az árut?

Figyelt kérdés
A Vaterán vásároltam egy törölköző szettet, amit ugyan 8 napon belül nem próbáltam ki, de 6 hónap garancia van rá. A termék hibás. Rengeteg email, telefon és ígéret után, 4 hét elteltével sem küld futárt az eladó cég a hibás áruért, noha azt mondták, hogy csak így lehet megoldani, hogy visszavásárolják. Mit tegyek? Vigyem én vissza? Ti mit tennétek? Köszönöm a választ.

2015. okt. 26. 21:02
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!

Adataid védelme fontos számunkra!

Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.