Tapasztalat a National Pen Magyarországról?
Mi tavasszal kaptunk tőlük ajánlatot. Először kis mennyiséget rendeltünk (70 db) mert mi is szkeptikusak voltunk mivel mi se találtunk semmi konkrétat róluk. Szép, igényes, jó minőségű tollakat gyártanak. A tollakat gravírozzák nem pedig nyomtatnak rá, így nem kopik le a felirat. Hihetetlen de egy év garit adnak a tollakra bár ez még nem telt le remélem nem lesz erre szükségünk.
Mielőtt rendelnél, mindenképp hívd fel őket telefonon - bár néha nehéz elérni őket de a neten is írhatsz nekik és kérhetsz visszahívást és visszahívnak.
Van egy srác az ügyfélszolgálaton aki nagyon ott van a topon, Andrásnak hívják őt keresd mielőtt rendelnél, mi vele voltunk kapcsolatban. Nagyon korrekt és segítőkész, és még a kiküldött ajánlathoz képest is alacsonyabb árat adott nekünk. Az első rendelés óta már két másik rendelésünk is volt (egyszer 500, másodszor 2000 db-os), mindegyik rajta keresztül. Mindannyiszor a lehető legkorrektebbül járt el és a postán kapott ajánlathoz képest is kedvezőbb áron adta nekünk a tollakat.
Amúgy külföldi a cég és rengeteg országban vannak, nézd meg a nemzetközi weboldalukat (www.penseurope.com) is.
Mi nagyon pozitívan csalódtunk bennük, ehhez a srác is nagyon sokat hozzátett.
Sajnos nekünk elképesztően negatív tapasztalataink voltak. Nem feltétlen a céggel, de az ügyfélszolgálatukkal igen.
Egy András nevű ügyfélszolgálatosnál (elhadarta az elején a nevét, de Szeley vagy Szetey Andrásnak, vagy valami hasonlónak hívják) két hete próbáltunk a nejemmel rendelni 75 db Paragon márkanevű tollat.
Már régóta küldözgette a National Pen az akciós leveleiket, most úgy döntöttünk, kipróbáljuk őket, a legkisebb mennyiséggel és volt a mintán egy szép, évfordulós embléma is, ami külön tetszett, mert pont idén 5 éves a cégünk. A tollak ára is rendben lévőnek tűnt.
Eleinte.
Még az is, hogy az ügyfélszolgálat zöld számon érhető el, ezt hívta a feleségem. Ez az András nevű ügyfélszolgálatos, miután meghallotta, hogy csak 75 tollat szeretnénk, egész egyszerűen nem volt hajlandó elfogadni tőlünk a telefonos megrendelést (pedig a szórólapjukon világosan ott van, levélben, telefonon és interneten is lehet rendelni) és azt mondta, telefonon ő csak száz megrendelést tud "bevinni".
Nem vagyunk ugyan internetzsenik, de nagyon meglepődtünk, miután az internetes rendelésünk befejezése után egy másfélszer akkora összeg jött ki, mint ami az akciós szelvényükön volt. Másfélszer!
Visszahívtuk ezt az Andrást, aki közölte, nem tehet semmit, miért nem figyeltünk jobban oda.
A tollak még nem érkeztek meg, de kíváncsian várjuk őket és a számlát is és most azon gondolkodunk, hogy emiatt a totálisan ügyfélellenes, rosszhiszemű magatartás miatt a cég vezetőségéhez fordulunk és azt sem tartjuk kizártnak, hogy a Fogyasztóvédelemhez is.
Mi nemrég rendeltünk tőlük, megmondom, hogy jött ki a másfélszeres összeg:
Akcióban 60db vétel esetén 60 járt ajándékba, 399ft áron, tehát:
kb 24 ezer forint a 120 toll
erre még jön az áfa meg a szállítási költség, így együtt 34 ezer forint. Bruttó 34 ezer forint, tehát majdnem másfélszer akkora mint a hirdetett.
Na de az ÁFA-t meg kell fizetni meg vissza is igényelheti az ember, de gondolom a 3-as azóta rég csődbe ment, hiszen aki az ÁFA fogalmával nincs tisztában az hogy vezetne céget?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!