AliExpressen vásároltam egy 88%-os eladótól (nem néztem meg,95 felett a jó) nem bírtam kivárni az elfogadási időt, töröltem a terméket. Hol tudom feljelenteni és visszakövetelni a pénzem ha úgy alakul?
Figyelt kérdés
Mert egyébként sem az üzeneteimre,hogy miért nem fogadja el a fizetést nem válaszolt,és a törlésemre is valószínűleg egy hetet várnom kell majd.Minden terméket amit eddig rendeltem maximum,de nagyon maximum egy hét múlva elfogadásra került.Ezért töröltem.2015. aug. 14. 20:36
2/3 A kérdező kommentje:
Így most hirtelen nem tudom,de már meg is oldódott.Köszi ;-)
2015. aug. 19. 07:56
3/3 anonim válasza:
És visszakaptad a pénzt? Azért lennék kíváncsi, mert rendeltem valamit, ami 1,5 hónap után sem jött meg. Érdeklődésemre közölte a kapcsolattartó, hogy nincs a termék raktáron (aminek az árát simán levette egyébként) menjek az "open dispute" gombra. Ilyen esetben vissza fog kerülni valahogy az ára?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!