Délelőtt vásároltunk TESCO-ban, átvertek egy termékkel, visszamehetek reklamálni?
Egy 6-os csomagolású sört vettünk, és 1 db helyett 6-ot ütött be a hölgy. A vevőszolgálaton valahogy tudok reklamálni, vagy elküldenek, mert nem tudom bizonyítani, hogy nem tényleg 6 db-ot vettünk a 6-os csomagból, csak 1-et?
Tanácsoljatok valamit, légyszi, 5e Ft-unk bánja :(
Eddig mi a túrót csináltatok? Most fedeztétek csak fel?
Ha a kassza be van kamerázva, a a képet rögzítik, akkor vissza tudják azt nézni.
Bár a pénztártól való távozás után..., de egy másik áruházláncnál hasonló panaszomat a felvétel alapján orvosolták.
Mivel nem ezt az egy darab terméket vettük, nem tűnt fel... 18 ezer helyett 23 nem annyira vészes különbség, hogy nagy bevásárlásnál észrevennéd. Mostanában értünk haza, nyilván a kocsiban, út közben, vezetés közben nem a blokkot fogom vizslatni.
Mindenképp visszamegyünk holnap, reménykedem, csak ne kezdjenek el szívózni!
Sajnos már ma nem megy, de ha van videó, akkor holnap is elvileg lehet remény!
Megnézte, rajta van a kezelő is. Sőt, vettünk több dobozzal is, és a pénztáros hölgy mindegyiknél úgy ütötte be, hogy 6 x Dreher 0,5 l például. És itt meg ugye az ár eleve a 6-os csomagra vonatkozott, így ezerből lett majdnem 6e Ft.
Képzeljétek, sikerült! Rendes volt a hölgy hitt nekünk, és így visszaszereztük a pénzt.
Köszi a segítséget!!
Már pont írni akartam, hogy simán vissza tudod vinni, mert 72 óráig bármit vissza tudnak nézni.
Látod, hogy nem vertek át, csak figyelmetlen volt a kasszás és hibázott, ő is ember.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!