Milyen jogok illetnek meg? Élhetek-e valamilyen kedvezményfelvetéssel, kérvénnyel?
Idén novemberben lesz 2 éve,hogy T-mobiléknál vásároltam előfizetéssel készüléket.Egyéves sem volt még a készülék,már szervízben voltam vele.Fél évig bírta,majd ismét oda jutottam vele.Már ott tartok,hogy lassan 2 hónapja szervíz-szervíz,majd meguntam,miután visszadobták állandóan az úgyszint hibásan maradt készülékem s visszamentem vele a T-mobilehoz.Ott az egyik kollegína "jegyzőkönyvbe vette" a készüléket.Az ügyfél kéri a készülék cseréjét,idáig már eljutottam,viszont az akkor dolgozó hölgyemény elfelejtette bevenni hozzá a készülék töltőjét.Egy hetes huzavona után felhívtak a T-mobileból,hogy fáradjak be a töltővel.befáradtam és megkérdeztem,mennyi idő mégis?!Még 2 hét,felelte az akkor ott dolgozó emberke.Hozzáteszem 03.19-én vittem be készülékem.TEHÁT!
Az ott dolgozó hölgy mulasztása miatt,megint csak én szívok,nekem származik károm belőle.
Kérdezem a munkatársat,havidíj felfüggesztést,szüneteltetést a telefon törlesztőjére kérnék,ugyanis több mint 2 hónapja nincs használatban szervíz miatt,de a törlesztő ugyanúgy fizetve tovább.Erre nincs lehetőségem.
Rendben,TEHÁT!!!Kérdem én:
-A T-mobileban dolgozó hölgy mulasztása miatt (miután én megkérdeztem,kell-e a töltő),s a telefon több mint 2 hónapja szervízben tölte miatt,nincs semmi jogom?Mint fogyasztónak nem jár semmi kedvezmény,kártérítés,joggyakorlás?
Kihez tudnék ezügyben fordulni?A fogyasztóvédelmi történetet már elindítottam.
-
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!