Egy hasznalt teljesen felujitot simson s51 b 4 sebeseges motorert mit lehet kerni?
Figyelt kérdés
Teljesen felujitot gyujtas uj kipufogo felfurva 60m3-re teljesen makulatlan alapot csak kinezetre mas szinu a tank es egy tank tisztitas ken mert az rozsdas belurol2015. márc. 18. 08:25
2/11 A kérdező kommentje:
Egy fulosan felujitottert? Sokal rosszabak vanak 60-70ezerert
2015. márc. 18. 11:43
3/11 joco5582 válasza:
Esetleg meg kellene nézni az OLX-en, egyéb apróhirdetésekbe.
Ha tényleg szép és jó is, 100000 körül egészen biztosan
4/11 anonim válasza:
60m3-es? Nem semmi! Mit megy? Tűzoltó tömlőn kapja a naftát?
Szerintem ezt ne add el! Ilyen tutira csak neked van!
Sose vennék felújítottat, inkább én magam csinálnám meg.
5/11 anonim válasza:
35-ért vevő vagyok, ha megvannak az eredeti alkatrészei!
6/11 anonim válasza:
Elsőtől kérdezem:
Milyen papírokra gondolsz?
7/11 anonim válasza:
ez attól is függ hogy kinek adod el. Én pl. 10 forintot nem adnék egy Simson-ért mert nem tartom motornak. Egy olyan valaki aki buzul érte, lehet ad érte 200 000 ft-ot is.
8/11 anonim válasza:
Utolsó! Neked mi számít motornak?
Te egyből ezres gépre ültél?
Csak kérdem.
9/11 anonim válasza:
nem 1000-es gépre ültem egyből, én is 50-es motoron kezdtem. RS 50 volt az első kecském, 17 lóerő, percenként 15 000 feletti fordulat, 126 km/h végsebesség, Padovában készült, Giancarlo Molinari általi áttervezés volt szóval nem széria motor, mondjuk a nicasilos hengert, dugattyút 3500-4000 km alatt elfogyasztotta a hatalmas fordulat meg teljesítmény miatt. Későbbiekben jött az RS 125 ami szintén Molinari munkáját dicséri de ezen már 7 sebességes váltó volt Accordini álltal tervezve és átlépte a 200 km/h-t, persze ez is 4000 km alatt elfogyasztotta a belsőséget. Aztán RS 250, amit soha nem fogok megérteni hogy az Aprilia miért járatta le magát a V2-es Suzuki blokkal benne, mikor ott volt a Rotax 257, előtte már a 125-ös géposztályban bőven bizonyította hogy röhögve elveri a mezőnyt a 122-es blokk. Suzuki ki, Rotax be, Molinari egybe hangolta, a 257-es blokkot csúcsra húzta, Accordini hozzáigazította a váltót, itt is bekerült a +1 sebességi fokozat és kész volt. Viszont élesben soha nem tudtam meg hogy mi a vége, 244 km/h-nál beciterázott a motor és elkellet venni a gázt, 230 km/h-ig azt mondom rá hogy stabil volt, felette már veszélyes, padon még Padovában 281 km/h volt mérve. Faternek volt pénze ezért tudtam ezt a méregdrága hobbit űzni, aztán ahogy nőttem, kezdtem éretteb lenni és 27 évesen rájöttem hogy felesleges szinte havonta 100 000-ket költeni a motorra mert nem vagyok versenyző, azon felül már az RS 50 is 8 liter körül harapott a 250-es meg 18-20 litert kajolt, felesleges. Azóta van egy Ducati 848-am és gyári állapotába, nincs tuning, nincs áttervezés csak ahogy letolták a szalagról. Ezért van az hogy a Simson-t nem tartom motornak mert nem ment úgy ahogy az RS 50-em anno. Bár ez így hülye gondolkodás...
10/11 Simson S51N válasza:
Mert a Simsont nem tuningoltad fel, pedig a 100-at az is vitte volna tuning után és akkor most azt is motornak tartanád. Egyébként kíváncsi leszek hogy a mai robogókból mennyi fog 25-30 év után futni az utakon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!