Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Babetta 210 alapjáratot hogy...

Tamás2000112 kérdése:

Babetta 210 alapjáratot hogy kell biállitani?

Figyelt kérdés
már irtátok hogy nézzem meg az interneten de nem segített 70 körül ment kapott uj fovokákat azt lassaban megy utánna visszaraktam a régi fuvokákat és csak 40-nel meg ugy kaptam 10 éve nm volt beinditva ki lett tisztitva a karbi kapott hajtóműolajat amikor erlöször beinditottuk akkor maxon pörgött alapjáraton a régi fuvokákkal mit csináljak? álítottam a sibertűn de semmit se csinál csak ugyan ugy pörög 207-en kiváloan betudtam álitani az alapjáratot de álitom a benzin csavart a levegőztető csavart elolvastam hogyan kell pont ugy csavartam azokat álitgattam amiket irta a sibertű a megfelelő helyen van amikor a karbi tetején állitani probálok akkor( csavaron ami a bovden megy) vagy igen kicsi vagy kicsit pörög és huzok rá egy kis gázt és maxon pöög és nem akar lelassulni mit tegyek? a motor belselyében vn valami baj? nem csörög semmi a gázbovden nem akad el vissza ugrik rendesen

2015. jan. 25. 13:38
 1/1 anonim válasza:

szia! Szerintem szerelő a megfelelő választás de otthon is nagyon könnyű megcsinálni én 12 éves vagyok és nekem sikerült megcsinálni. Az állító csavarokat a Babetta 210 használati útmutatója szerint kell beállítani. Tehát a jobb oldali csavart teljesen betekerjük, majd

1 1/4 - 1 1/2 fordulattal kitekerjük. Ekkor megpróbáljuk beindítani a motort, majd ha sikerült, akkor felmelegítjük azt. Ekkor a bal

oldali csavarral beállítjuk a megfelelően alacsony alapjárati fordulatszámot. Próbáljuk meg elérni, hogy a hátsó kerék alapjáraton ne

forogjon, de a motor még ne is álljon le. Ez nem feltétlenül fog sikerülni, minden esetre olyan alapjáratot állítsunk be, hogy a motor

ne álljon le ha visszaengedjük a gázt!


Ezután állványon fülre óvatosan állíthatunk a keverékállító (jobb) oldali csavaron, de nagyon keveset! Ha kissé felpörög a motor,

akkor jó helyen járunk, ha le akar fulladni, akkor viszont épp rontunk a helyzeten. Ha állványon jól működik a motor, tehát van

alapjárat és gázadásra fel is pörög, akkor tegyünk pár próbakört is, hiszen attól lehet rossz a keverékarány mert terhelés nélkül

jól ketyeg a motor. Ha elértük a kívánt eredményt a keverékállító csavarral, végül mindig állítsuk be hozzá az alapjáratot is.

2015. szept. 24. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!