Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Manuális váltó, vagy segédrend...

Manuális váltó, vagy segédrendszereinek hibája?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Az Auto egy 1,3 96-os Mitsubishi Lancer.


Alábbi történt:


Kezdődött ott, hogy nehezen tudom berakni a váltót 1-es fokozatba. Ami végül sikerült sikerült, el akartam vele indulni és rángatott az autó, alig akart menni. (mintha 3-asból akartam volna indulni). Sebességbe rakva a váltót a váltókart tudom jobbra balra mozgatni... ( néha be se tudom rakni sebességbe a váltót főként 1 és 2-es fokozat). A kuplung csere érett, amit cserélni is fogok viszont, az alábbi nem lehet a számlájára írni:


Hazajöttem vele. És az alábbiakat tapasztaltam: Ha 1-esnél nagyobb fokozatot kapcsolok, és lassitáskor vissza akarok váltani (mert megáltam) 1-esbe, akkor néha olyan mintha a váltórudat egy merev falnak tolnám belülről, nem tudom feljebb mozgatni.. Nem megy az autó szóval be kéne tudnom rakni 1-esbe az autót. Azonba ha berakom kettesbe akkor utána már betudom rakni eggyesbe. (ezalat mindvégig a kuplung ki van nyomva nem történt felengedés). Ez történik kettes esetén de akkor egy kicsit balra mozgatva be tudom rakni rögtön kettesbe a váltót. A hiba nem mindig jön elő. Ezt okozhatja a Bowden?

Vagy bármilyen más, nem a fogaskerékrendszerhez tartozó gépelem hibája?


Válaszokat előre is köszönöm!



2015. jan. 5. 20:48
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!