Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mi történik ha a szolgáltató/g...

Mi történik ha a szolgáltató/gyártó 30 napon belül nem tudja a telefonom szervízelését ellátni?

Figyelt kérdés

2014 November 22-én adtam le a Sony Xperia M telefonomat immár második alkalommal szervízelésre. Egy napon feltettem töltőre a készüléket és nem töltődött a telefon. Továbbá be sem akart kapcsolni, a töltő csatlakoztatásakor a piros led világított, de azon kívül semmi. Később a piros helyett már fele-fele arányban zöld és pirosan világított a led.


Tegnap December 6-án küldte a szolgáltató az sms-t hogy a várható elkészülési időre nem tudták megjavítani, türelmet kérnek.


December 22 a 30 napos szervíz határidő.


Mi történik ha addig se készül el?


2014. dec. 7. 11:41
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!