Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Egy Ebay-es vásárlásom sajnos...

Egy Ebay-es vásárlásom sajnos problémássá vált, angol nyelvű levélben kellene panaszt tennem, szeretnék segítséget kérni fordításban, hogy írjuk ezt angolul?

Figyelt kérdés
Ezt szeretném írni: "A X számú panasz alapján szeretném ezúton kezdeményezni a pénzvisszafizetési garanciát. A termék továbbra sem érkezett meg hozzám, az eladóval történt egyeztetés során nem tudtuk megoldani a problémát. Próbáltam utánajárni a postán, de sajnos nem tudja igazolni semmivel, hogy feladta a csomagot, emiatt kerestetni sem tudom, mikor, hol tűnt el a már kifizetett termék. A garanciaindítási leírásában a II. pontban írt műveletet sajnos sehol nem találom, így nem tudom eszkallálni a panaszt, ezért kérem, hogy ez alapján az email alapján indítsák a folyamatot. "

2014. szept. 9. 14:52
 1/4 anonim ***** válasza:

Nem fognak reagálni, mert ezt nem e-mailben kell intézni, hanem az eBay oldalán kell indítani egy case-t.

Ha nem találod, keresd tovább, ott van az.

Ez a módja, e-mailben nem lehet intézni.

2014. szept. 9. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Indítottam case-t, egyeztettünk is, de nem jutottunk egyről a kettőre. Le is telt bőven a 8 nap, ami után tovább lőhető elvileg az ügy, és eszkallálható az ügyfélszolgálat felé. De ez a leírásban nagyon egyszerű lépés, h "Just go to the Resolution Centre and click on "Escalate the case to Customer Support". sehol nincs, rengeteg óra keresgélés után, leírás böngészés, minden, de ilyen lehetőség, link, gombot egyszerűen nem találok, 100szor tuti, h körbejártam minden irányban, de nincs. Futva a pénzem után semmi nem jut már eszembe, mint h írjak mailt, nézzék meg, mi van ezzel az egésszel. :( Ha valóban nem válaszolnak semmit egy ilyen megkeresésre, akkor feladom.
2014. szept. 9. 19:11
 3/4 A kérdező kommentje:
Az a baj, hogy az eladó semmivel nem tudja igazolni, h feladta a csomagot, ami gyanús, h a pontos dátumot sem, melyik nap küldte.. Szóval szuper a helyzet.
2014. szept. 9. 19:14
 4/4 anonim ***** válasza:

Hidd el, hogy ott van az a gomb. Kérd meg egy angolul értő ismerősödet, hogy segítsen neked megkeresni. Elég sokszor használtam már, mindig ott volt, sikeresen meg is oldódott az összes ilyen ügyem, mert ezek a kínai eladók féltik a renoméjukat az eBayen, és mindig inkább visszaadjáka pénzedet, bármilyen vitás helyzet adódik. Én ilyenkor már kérés nélkül csatolom az ügyhöz a bizonyító fotót, és mindig jön is a bocsánatkérés borzalmas angolsággal megfogalmazva, meg a pénzvisszafizetés.


Most szívesen segítenék neked, de ahhoz leginkább oda kéne ülnöm a géped elé, miközben be vagy lépve, és sanszos, hogy nem laksz a közelemben. Merrefelé élsz?

2014. szept. 10. 01:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!