Mi az a "virtuális reklám" az időjárás jelentésben?
Egy ostoba megfogalmazása annak, hogy miközben a következő napok időjárásáról van szó, valamilyen eladni való dolog is látható.
Ha pl. egy műsorvezető előtt egy pohár kóla van, az semmi. De ha ugyanez egy Coca Cola feliratú pohárban látható, az a virtuális reklám. Ne kérdezd, miért ezt e kifejezést találták ki erre.
Az nem nagy kunszt, hogy nem vetted észre. Egy túldimenzionált szabályozás az oka.
Azt mondják, minden reklám, amin valamilyen brand megjelenik. Zolika elesett a játszótéren. Mivel ez kiemelkedő jelentőségű, benne lesz a híradóban.
És ha a pólóján van egy kis Adidas logó, reklám lenne, ha látható. Ezért azt a részt szépen elmossák, hogy ne tud mi az (hírműsorban még virtuális sem lehet).
Ha az időjós néni mellé bemontíroznak egy tejfölös dobozt, hogy azt edd, ha esik, ha fúj, be kell mondani. Ha nem teszi a csatorna, akkor esetleg az adóhatóság azt hiszi, el akarják titkolni, hogy pénzt kértek érte.
Én is valami ilyesmire gondoltam, de mivel soha semmit nem láttam, de még egy ruhafeliratot sem, ezért azt hittem, hogy valami mást jelent.
Köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!