Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Megszüntetik az árvaellátásom....

Megszüntetik az árvaellátásom. Mit kell ilyenkor tenni a fellebezés keretében?

Figyelt kérdés

18 éves diák vagyok, idén érettségiztem, tehát végeztem a nappali tagozatos tanulmányaimmal. Ilyen esetben megszüntetik az árvaellátásom, ha nem tanulok tovább.

Jövőre egyetemista leszek, beadtam a jelentkezésem és mivel 100 ponttal több van a szükségesnél tovább fogok tanulni.

Ma kaptam egy levelet melyben írták, hogy a megszűntetés ellen 15 napom van fellebezni, amivel az Országos Nyugdíjfolyósítási Főigazgatósághoz kell fordulni.

De azt konkrétan nem írták le, miből áll egy ilyen fellebezés, miket csatoljak hozzá, ebben kérem a segítségeteket.

2014. jún. 17. 16:50
 1/2 A kérdező kommentje:
Inkább ami aggasztó, az az hogy édesanyám özvegyi nyugdíját is megszüntetik egyúttal, hiszen már engem sem illet meg. Olvastam, hogy saját esetemben nyárra visszavonják és visszamenőleg fizetik ki, de mit tudok tenni anya nyugdíjának érdekében? Illetve mit jelent a 15 nap "fellebezési idő"?
2014. jún. 17. 17:17
 2/2 anonim ***** válasza:

Szeptemberben kitölteted az iskolával a szokásos nyomtatványt és elküldöd iskolalátogatásival együtt a körzeti nyugdíjfolyósítóhoz. Visszamenőleg kifizetik a nyári időszakot is. A családi pótlékot is szeptemberben kell újra igényelned és visszamenőleg is fizetik.

Fellebbezni csak akkor kellene, ha például bukás miatt nem szűnik meg a tanulói jogviszony.

Az özvegyi nyugdíj gondolom ugyanígy lesz, de kérdezd meg a nyugdíjfolyósítót.

2014. jún. 17. 17:38

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.