Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ebay-en rendeltem egy terméket...

Ebay-en rendeltem egy terméket, de hibás volt, írtam az eladónak és azt írta, hogy küldenek újat. Nem kaptam meg 2 hónap elteltével sem, írtam újra, nem válaszol. Mi a teendő?

Figyelt kérdés
Azon gondolkodtam, hogy lehet azért vágtak át ilyen bátran, mert most már pl. nem tudok negatív feedbacket adni, meg a resolution center lehetősége sincs ott meg stb... Lehet valamit ilyenkor hivatalosan intézni? (Csak mert kevésbé kedves, nem hivatalos megoldásra van ötletem...)

2014. febr. 22. 14:34
 1/4 anonim ***** válasza:
Az eBay-en sosem szabad újraküldést kérni mert soha nem küldik újra. Várod, aztán már semmit sem tudsz tenni mert lejár minden határidő. Hibás vagy nem megérkező termék esetén vissza kell kérni a pénzt és akár ugyanattól az eladótól újra megrendelni.
2014. febr. 22. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszi, mostmár rájöttem én is, nem tudom, miért nem jutott eszembe ez korábban... Én most azt fogom csinálni akkor, hogy beregisztrálok új néven és címen és rendelek tőlük újra majd azt mondom nem jött meg és pénzvisszakérést kérek. Aztán meg adok még egy negatív feedbacket is... A szívás csak az lenne, ha nem jönne meg a termék vagy megint rossz lenne. Remélem nem ez lesz.
2014. febr. 22. 15:05
 3/4 anonim ***** válasza:
Attól, hogy ők ilyenek, te ne legyél ilyen. Az ilyen gondolkodás miatt van, hogy sokan nem szállítanak x országba. Nem hiszem, hogy meg lehetne ezt csinálni, figyeli az eBay a regisztrációkat, kiszűri ha bármi azonosat talál. Rendelj a jelenlegi regisztrációddal, máskor pedig tájékozódj előre.
2014. febr. 22. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Nem volt olcsó a termék és nem örülnék, ha ez a dolog így maradna. Van több ismerősömnek is ebay-e, akkor megkérek valakit, hogy rendelje meg nekem. Tudom, hogy nem szép dolog ez tőlem, de most úgy érzem, veszteség ért és nem szeretném, hogy ez a helyzet így maradjon. Végeredményében, ha minden jól megy, úgy lesz, ahogyan az eladó tervezte: 1 termék árát fizettem, amiért lesz egy jó és egy rossz termékem.
2014. febr. 22. 15:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!