Dddanita kérdése:
Mit tudok akkor tenni, ha a Vaterán valaki megvette a termékemet, de a vásárlói értesítő email címben, olyan email cím van, amely már nem aktív, és erre az inaktív emailre küldte a Vatera a vásárló adatait? Hogyan tudom elérni a vásárlót?
Figyelt kérdés
2014. jan. 14. 18:36
1/1 anonim válasza:
Nem világos a kérdésből, hogy a Vevő-nek vagy az Eladónak az email címe inaktív. Ha a Vevő email-címe nem működik, akkor még telefonon fel lehet venni vele a kapcsolatot. Esetleg meg kell nézni a személyes menüben az eladott termékek alatt a vevő elérhetősége pontban. Egyébként ez olyankor szokott előfordulni, ha a "Vevő" csak szórakozott és nem akarja megvenni. Ilyenkor semmit nem tehetsz, meghirdeted újra (fizeted a feltöltési díjat), a Vevőt meg negatívra vagy semlegesre értékeled, a tiltólistára meg felteszed a felhasználónevét, hogy még egyszer Veled ezt ne tehesse meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!