Az Ujgsm csúnyán átvert, mert amikor vettem tőlük egy új telefont gyári garanciával nem adják vissza! Most mit csináljak?
akkor leírom pontokra szedve.
1. vettem egy telefont az Ujgsm-től Samsung Galaxy S4 Gyári garanciával
2.Nem kaptam róla számlát és, garanciát sem pecsételték le!
3. tönkre ment a készülék
4. be akartam vinni a Samsunghoz hogy javítsák meg elküldtek.
5. akkor felkerestem a cég szervizpontját, de az egy üres telek volt. a szomszédoktól tudtam meg hogy hol a pali.
6. felkerestem őt személyesen nem örült nekem ordibált, hogy nem lehet személyesen átadni....
7. átvette a készüléket adott róla átvételi pappírt
8. jövőhéten jár le a javításra szánt 30 munkanap, de azt mondják akinek átadtam a telefon már nem dolgozik ott magyarul ez lopás
9 mit csináljak??? a fogyasztóvédelem szarik a fejemre....
Én is pont ugyan így jártam!
Nekem 2 hónapja van ott a "szervízükben a telcsim. Nem akarják visszaadni sem!
Ilyenkor mi a teendő?????,
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!