Kellene egy kis segítség, STEAM-en steam pénztárca feltöltést szeretnék csinálni de ezt a hiba üzenetet kapom?
Figyelt kérdés
Úgy tűnik, hiba lépett fel a tranzakció előkészítése során. Várj egy percet, és próbálkozz újra, vagy kérjen segítséget a supportól, azóta eltelt 2 nap és még mindig nem jó. Supportnak is írtam, de nem sokat segített, menyit kell várni mire ez a dolog megjavul (első vásárlásom) ?2013. nov. 1. 11:48
1/6 anonim válasza:
szerintem nem megfelelően töltötted ki a webkártya adatait!
Nekem akkor dobott ki ilyen hibát, mikor a telefonszámomat 0630...-al írtam be, és nem +3630....
2/6 A kérdező kommentje:
Probléma megoldva , köszi a válasz :)
2013. nov. 1. 15:34
3/6 Hakk. válasza:
nekem ugyan ez van de én nem tudtam meg csinálni te hogyan csináltad meg ?
4/6 A kérdező kommentje:
Hát én elrontottam egy információt , de mivel ezt írta ki: Úgy tűnik, hiba lépett fel a tranzakció előkészítése során. Várj egy percet, és próbálkozz újra, vagy kérjen segítséget a supportól. Azt hitem a steamel lehet a baj. De van aki jól ad meg mindent és még is ezt írja ki neki. Akkor írni kell a supportnak , vagy lehet 1-2 órát kell várni és megjavul .
2013. nov. 2. 19:19
6/6 anonim válasza:
KÖSZII!!!! Nekem a telefon számmal volt a baj! Köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!