Mi célt szolgál a Yamaha dt-ben a karburátor membrán (visszacsapó szelep)?
Nekem nagyon fojtásnak tűnik. Lecsavaroztam a két fémlemezkét és így tettem vissza. Utána nagy nehezen sikerült beindítani (a karburátort át kellett állítani) és nem vette a fordulatot. Alapjáraton járt, de amint gázt akartam húzni, még jobban leesett a fordulat és lefulladt. Nem értem minek kell ez annyira neki.
A válaszokat előre is köszönöm!
Jó rendben, de én azt látom, hogy a határoló lemez miatt csak egy kis (8mm-es) rés van, ahol be tud áramolni a benzin-levegő keverék. Aztán megpróbáltam egy kicsit kijjebb hajlítani a határolót, de eltört, szóval csak a membránlapocskát tettem vissza és sokkal jobban húz a motor (gondolom most nagyobbra tud nyílni).
Még annyi, hogy ez így árthat a motornak (hogy határoló lemez nélkül tettem vissza)?
Ha így hagyod nagy lesz a fogyasztás és gyengébb a
teljesítmény.
Nekem egy RX 50/75 Apr. van. Ilyen gondjaim voltak nekem is.Sokat spekuláltam vele én is.Rögzítő csavarokat cseréltem,csiszoltam belőlük, stb.,végül ki kellett cserélni az egészet.Az Italmondóból 15500.- volt kiszállítással együtt.
Hát sajna egyenlőre ez most marad így. :P
Most így nekem egy kicsit jobban megy, de tényleg megeszi a tankot.
Köszönöm a választ!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!