Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Vásárolt kávéfőző 2x is volt...

Vásárolt kávéfőző 2x is volt szervizelve de még mindig nem jó, az üzlet kérésünkre nem cserélte, vagy adta vissza az árát. Mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
tescoban vásárolt presszó kávéfőzőből lejövő kávé nem elég meleg, másodig szerviznél kértük hogy cseréljék, vagy levásároljuk az árát, de azt mondta a csaj hogy nem lehet. nem tudom hogy keressek rá az ehhez tartozó törvényekre. mihez van jogom?
2013. okt. 24. 21:41
 1/3 anonim ***** válasza:

Milyen főző? Sok olyan háztartási kávéfőző van, amelyik gyorsan lefőzi a kávét, de az langyos ez nem hiba.


Egyébként nem is kell az üzletnek cserélnie. Ha csak nem változott a szabály az évek során, akkor jár a csere, ha a garanciális idő alatt olyan, a gyártás során keletkezett hiba jelentkezik, amelyet nem lehet javítani, vagy az ötödik alkalommal is jelentkezett.

És ez is szigorúan csak az alap garanciális időre vonatkozik, egyedi túlvállalásokra nem.

2013. okt. 24. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Dyras SAC 1518


akkor sehogy nem tudom elérni hogy visszavegyék?

2013. okt. 24. 23:57
 3/3 anonim ***** válasza:
Mondom, ha a szabály nem változott, akkor van cserére mód, ha garanciális hibája nem javítható, vagy hatodszor is meghibásodik. Pénz akkor jár vissza, ha nem tudnak új készüléket adni. Az hogy nem forró a kávé, az nem hiba. Nem az üzletben kell kérned a cserét, hanem a gari szervizben.
2013. okt. 25. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!