Mi értelme van ennek a "Hová tűnt a cucc? " reklámnak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Pont az a lényege amit te is csinálsz: felkeltse az érdeklődésed kérdezz utána, foglalkoztasson a dolog.
2-3 hétig tudatlanságban van a fogyasztó, majd végül lehull a lepel...
Ha szimplán ledarálná a szokásos 30 mp-es reklámspotot a kutyát nem érdekelné mert már immunisak vagyunk a reklámokra.. ...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ahogy előttem írták.
Elég jó marketing kampány. Elkezdenek reklámozni valamit, de nem mondják el, hogy mi az, csak a nevét. Emberek elkezdik egymástól kérdezni mi lehet az. Amikor majd már elegen beszélnek róla, leváltják a reklámot egy olyanra ahol már kiderül mi ez.
Régebben egy telefonos díjcsomagnak csinálták így a reklámját, sikeres lett.
Szerintem is, hogy először felkeltse az emberek érdeklődését, aztán hitrelen, kiderül, hogy miről is van szó.
Ez kb. olyan, mit az RTL 2 reklámja: Az ég kék, a fű zöld, az élet szép...
Az ember kíváncsiak, hogy mi a franc ez, aztán hírtelen
Az ég kék | Az RTL kettő!
Remélem érthető!
Hello! Az utolsó vagyok...
Most láttam a reklámot, és mostmár tovább van!
Valami Capy Palpy üdítőt reklámoznak....
Az a szlogen, hogy Van benne cucc!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!